Electronic and Computer Science

Electronic and Computer Science

Electronic and Computer Science

Electronic and Computer Science

دانلود نرم افزار Synplify

Trends point to an increase in use of programmable chips thanks

to the relentless rise in capacity, making FPGA design a top

growth segment in the semiconductor industry. However, these

same trends mean that designers are now experiencing some

tough new challenges. For example, FPGAs at 28nm have the

equivalent capacity of a twenty million ASIC gate design. These

types of advanced FPGA designs need tools and methodologies

that deliver automation, faster turnaround times, more predictable

timing closure, high reliability, power management, advanced

verification techniques and the integration of IP. The tool best

equipped to handle these design challenges is the Synplify® Premier

implementation and debug software from Synopsys. This software

platform automates many functions so that designers can focus

on their own product differentiation while meeting schedule and

cost targets.


Synplify Pro

 

  


برای دانلود ورژن 9.6.1 این نرم افزار، میتونید فایل تورنت زیر رو دانلود کنید و بعد با استفاده از اطلاعات موجود در http://www.peachlearn.com/software/35-%D8%AA%D9%88%D8%B1%D9%86%D8%AA-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D8%9F-%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%A8%D8%A7-%D8%AA%D9%88%D8%B1%D9%86%D8%AA-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D9%85-%D8%9F.html  نرم افزار رو دانلود کنید. 

فایل تورنت: http://s2.picofile.com/file/7952738602/_rutracker_org_t1381677_torrent.html


کرک نرم افزا همراه با فایل اصلی دانلود میشه، که توش نحوه کرک توضیح داده شده.   


منبع: http://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=1381677


نظرات 6 + ارسال نظر
راد شنبه 6 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:54 ق.ظ http://www.civilsite.ir

سلام
چطوری خوبی
واقعا وبلاگ متفاوتی داری دمت گرم
خیلی استفاده کردم
بازم بهت سر میزنم
خیلی خوشحال شدم
منم یه سایت مهندسی خیلی خوشحال میشم به منم سر بزنی

تبادل لینک و بنر با وبلاگت انجام میدم

سلام
ممنون نظر لطف شماست.

[ بدون نام ] چهارشنبه 24 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:55 ق.ظ

سلام
آقا واقعا ممنون برا اینکه این نرم افزارو گذاشتی.ولی چون من تا حالا با torrent کار نکردم نمیدونم چجوری باید دانلود کنم برنامه رو.نصبش کردم ولی حقیقتن نمیدونم باید با اون لینکی که دادی چیکار کنم.ممنون میشم کمکم کنی

سلام
کلا برای دانلود از تورنت به دو تا چیز نیاز دارید
1. فایل تورنت
2. یه نرم افزاری مثل uTorrent

بعد از دانلود این دو تا uTorrent رو اجرا کنید و از منوی فایل بعد add torrent و بعد اون فایل تورنتی که دانلود کردید رو از توی پنجره ای که باز میشه انتخاب می کنید. همین.

کار با uTorrent خیلی ساده است. با استفاده از همون دکمه های تعبیه شده بالای نرم افزار میتونید همه چی رو کنترل کنید.

مصطفی (دست نوشته های یک آدم معمولی) پنج‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:57 ق.ظ http://iandlive.blogfa.com

آقا دمت گرم واقعا من دارم Fpga یاد میگیریم یه مدتی بود بدجوری دربه در این نرم افزار بودم اصن دیگه داشتم از زندگی نا امید میشدم

کسری شنبه 30 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:14 ق.ظ

آقا تو کرکش گفته که تو فایل lic باید mac-addr رو تغییر بدین . در حالی که تو این فایل اولا یه همچین چیزی نیست .دوما من نمی دونم دقیقا به چی باید تغییر داد . الان من همه مراحل نصب و کرک رو رفتم به جز همین مرحله و نرم افزار کار نمی کنه و مشکل لایسنس داره در ضمن اون گزینه های لایسنس رو من اصلا متوجه نمی شم .node-locked, floating ,.....لطفا در صورت امکان راهنمایی کنید .

با سلام هر سیستمی یه MAC Adrress مخصوص خودش رو داره. برای بدست آوردن MAC Address به روشی که تو لینک زیر گفته عمل کنید و بعد از استخراج اون برید تو فایل لایسنس و مقادیر hostID رو با اون ها عوض کنید. بقیه مراحل هم به همون صورت که گفته شده طی کنید. http://www.dowling.edu/mydowling/tech/macaddress.html

کسری دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:15 ق.ظ

ضمن عرض خسته نباشید به شما همون روزی که کامنت گذاشته بودم تونستم درستش کنم و برنامه رو اجرا کردم و حتی یه پروژه هم باهاش کار کردم ولی امروز که دوباره خواستم اجرا کنم پیام های زیر رو می ده و چند بار هم حذف و دوباره نصب کردم ولی درست نمی شه ؟!!مشکل نمی دونم از کجاست؟

License checkout unsuccessful: synplifypremierdp
Invalid (inconsistent) license key.
The license key and data for the feature do not match.
This usually happens when a license file has been altered.
Feature: synplifypremierdp
License path: E:\fpga_961\synplctyd.lic;E:\mentor graphics\LICENSE
FLEXnet Licensing error:-8,234
For further information, refer to the FLEXnet Licensing End User Guide,
available at "www.macrovision.com".

Please choose another license

والا چیزی به ذهنم نمیرسه، ولی امکان داره که به خاطر مسیری که لایسنس قرار گرفته باشه(میدونم همچین به نظر مضحک میاد اما کرک همینه دیگه) من خودم با انواع اقسام اررور ها مواجه شدم و نهایتا به این نتیجه رسیدم که بهتره هر چی که تو کرک گفته مو به مو انجام بدم، فایل های لایسنستون رو تو مسیر زیر قرار بدید:
C:\flexlm
و بعد مثلا به صورت زیر مسیر دهی کنید:
c:\flexlm\license.dat;c:\flexlm\LICENSE.TXT;c:\flexlm\hspice_2007-09.lic

ali شنبه 28 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:35 ب.ظ

سلام ... من یه روز تمام تو اینترنت دنبال راهی برای کرک این نرم افزار بودم و توضیحات داخل فایلی که دانلود کردم هم متوجه نشدم و نتوانستم نرم افزار را کرک کنم یه خواهشی ازتون داشتم میشه یک بار و به طور کامل و واضح نحوه کرک نرم افزار رو آموزش بدین . یک دنیا ممنونتون میشم . تشکر از وقتی که میذارید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد